Livrare și Plată

Care sunt modalitățile de plată?

Plățile produselor comandate la magazinul online https://domeniulmiranic.ro/ pot fi efectuate ramburs la livrare și online cu cardul.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele NETOPIA Payments. Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul că NETOPIA Payments nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dumneavoastră sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele SC ARMINA WINE SRL.

Cum se face livrarea și transportul?

Comenzile vor fi înregistrate și operate în ordinea plasării lor. Clientul va fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru stabilirea detaliilor legate de livrare.

Produsele vor fi livrate personal sau prin curierat rapid, Sameday România. 

Transportul se realizează în condiții de temperatura controlată la produsele care necesită acest lucru. Toate produsele, serviciile prezentate pe Site, prin urmare livrarea, sunt disponibile exclusiv în România. Costul transportului este suportat de Vânzător și de Cumpărător în baza sumelor comunicate pe site.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor comandate și transmiterea documentelor corespunzătoare.

Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil de eventuale disconcordanțe / întârzieri de la termenele de livrare în perioadele aglomerate ale anului (i.e. sărbători, evenimente, perioada de promoții, etc.), datorate factorilor externi care nu țin sau nu pot fi influențați de Vânzător (e.g. cererea mare pentru serviciile de curierat, etc.)

Care este costul transportului?

TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI MAI MARI de 300 lei.

Pentru comenzi mai mici de 300 lei costul transportului este 25 lei.

În ce situații se poate face returnarea produselor?

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate SC ARMINA WINE SRL
  • Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuză recepția. Clientul poate solicită returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC ARMINA WINE SRL.